Такого підлого “подарунку” від рідного державного Приватбанку. Сьогодні хотів переказати гроші зі своєї карти Приватбанку на свою ж карту в іншому банку через Приват 24. Виконав всі вимоги на сайті, потім підтвердив переказ телефонним дзвінком. Потім ще зателефонував на 3700, запитати, чому гроші досі не переказуються. У відповідь оператор почала ставити мені запитання — від місця роботи, посади та прописки, до дати народження дружини.
В фіналі оператор Тетяна #290030 повідомила, що «перевірку» я «не пройшов», і всі мої картки та рахунки в Приватбанку від цього моменту — заблоковані… до побачення, — фіналізувала майже 10-хвилинну розмову #290030.
Більше інформації не можу дізнатися взагалі, бо мій номер мобільного — відключили від мого персонального акаунту в Приваті.
Для того, аби розблокувати свої гроші — тепер треба дочекатися понеділка та пертися у відділення банку, стояти в черзі та обмінюватися бацилами з усіма присутніми там щасливими клієнтами.
Чудовий державний сервіс… дякую за турботу..