25 Листопада, 2024
Таких у світі всього три: в мережі показали унікальний Заз-11025 “Таврія-ландо” 80-х років, на вигляд просто “бомба”

Таких у світі всього три: в мережі показали унікальний Заз-11025 “Таврія-ландо” 80-х років, на вигляд просто “бомба”

На заході в столиці України продемонстрували рідкісне авто

Те, як на нещодавно відкритому фестивалі “OldCarLand”, що проходить в Києві, на якому частенько показують унікальні, завжди викликають інтерес відвідувачів автомобілі, які прибули з усього світу, раптово опинився цілий ряд машин “Запорізького автомобільного заводу”, від ЗАЗ-965 до дійсно раритетної модифікації “Таврії”, можна побачити на YouTube-каналі “АВТОТАКТ“.

Одним з вельми яскравих авто виставки, відзначилася розробка українських інженерів із Запоріжжя, розпочата в кінці 80-х років минулого століття – ЗАЗ-11025 “Таврія” у відкритому кузові. Ця “Таврія” відрізняється досить незвичайним для радянських машин типом верху – “ландо”.

Відзначимо, що машина була спроєктована науково-технічним центром “ЗАЗ-автотехніка”. Технічні рішення інженерів досить нестандартні: щоб зберегти жорсткість кузова, інженери прийняли рішення зберегти над водійським і переднім пасажирським сидіннями частину металевого даху, врізавши в неї величезний знімний люк, при цьому, для покриття другого ряду пасажирських сидінь, розробники передбачили просто тент з поліетилену, який кріпиться на кнопки.

Варто уточнити, що тривалий час ця ЗАЗ-11025 “Таврія” перебувала на зберіганні в дизайнерському центрі “ЗАЗ”, і тільки зовсім недавно потрапила в приватну колекцію. Унікальний цей автомобіль тим, що 88-го по 89-й роки з конвеєра зійшла обмежена серія подібних авто, і, на цей момент, відома доля тільки трьох таких машин.

Тільки одна така “Таврія” як і раніше знаходиться в нашій країні, і саме вона помічена на виставці. Другий Заз-11025 залишався в Греції, в одного з дилерів, але кілька років тому його викупив цінитель класичних автомобілів, що проживає в одній з країн Балтії. А третю “Таврію-ландо” пошкодили без можливості відновлення, під час заводських випробувань, наприкінці минулого століття.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

error: Content is protected !!